Căutare Produs Informaţii Înapoi la PORTAL
Eşti aici: / Termeni şi Condiţii

Termeni şi Condiţii

 INTEGRA Telecom eShop – Termeni şi Condiţii de Utilizare

1. Generalităţi
Următoarele condiţii de livrare se vor aplica tuturor ofertelor şi comenzilor sau confirmărilor de comandă transmise sau primite de către INTEGRA Telecom eShop deţinută integral de către INTEGRA Trading SRL, dacă nu a fost altfel stipulat în scris. Dacă nu a fost agreeat altfel aceste condiţii devin parte integrantă a contractului astfel încheiat.
Termenii generali şi condiţiile părţii contractante, în particular condiţiile de cumpărare, nu vor fi luate în considerare chiar dacă acesta va solicita acest lucru în mod expres în comenzile lansate. Acceptarea comenzii de către INTEGRA Telecom eShop nu poate fi considerată ca bază pentru promovarea altor condiţii.
2. Încheierea Contractului
Oferta noastră de produse este destinată exclusiv persoanelor fizice autorizate şi firmelor care prin încheierea tranzacţiilor de afaceri practică operaţiuni de comerţ cât şi entităţilor juridice înfiinţate legal. Lansarea comenzilor de către potenţialii clienţi constituie o declaraţie implicită că nu sunt persoane private.
Produsele afişate pe site-ul nostru sunt doar cu titlu de prezentare şi nu ne obligă în nici un fel. Apăsînd butonul de Comandă, clientul transmite un ordin de cumpărare angajant pentru produsele selectate. Ulterior INTEGRA Telecom eShop va transmite o confirmare de comandă prin eMail prin care va confirma acceptarea acesteia. Numai ca rezultat al primirii confirmării se poate considera ca intrat în vigoare contractul angajant între părţi. În cazul produselor cu dublă utilizare (ce pot fi folosite atât în scop civil cât şi militar) acceptarea finală a comenzii de către vânzător – chiar dacă a fost trimisă confirmarea – poate fi făcută cu condiţia prezentării unui certificat de utilizator final obţinut pe cheltuiala clientului. Dacă nu a fost agreat altfel facem livrări în toate statele Uniunii Europene şi Asociaţie pentru Comerţ European Liber (Islanda, Norvegia, Elveţia şi Lichtenstein).
3. Termenele de Livrare
Termenele de livrare sau limită devin angajante doar cu condiţia acceptării acestora în scris.
În cazul unei întârzieri de livrare datorat INTEGRA Telecom eShop clientul va acorda în scris o perioadă de graţie de cel puţin trei săptămâni înaintea solicitării de recuzare a livrării. Dacă comanda respectivă rămâne nerezolvată şi după această perioadă clientul este îndreptăţit să renunţe.
Dacă nerespectarea termenului de livrare este datorată lipsei produselor la producător, forţei majore, disputelor de muncă sau situaţiilor neprevăzute asupra cărora INTEGRA Telecom eShop nu are nici un control şi în special cănd acestea afectează lanţul de distribuţie, termenul de livrare poate fi extins cu acordul clientului.
Dacă partea contractantă totuşi refuză acceptarea livrării, INTEGRA Telecom eShop este îndreptăţită să solicite daune interese. Deteriorările accidentale apărute după recuzarea acceptării vor fi transferate integral părţii contractante în speţă clientului.
4. Livrări Succesive
INTEGRA Telecom eShop are dreptul de a face livrări parţiale. Dacă o comandă se va duce la îndeplinire prin livrări succesive atunci INTEGRA Telecom eShop are dreptul să stabilească ordinea şi cantităţile respective.
5. Locul livrării
Locul în care se consideră livrarea îndeplinită este considerat punctul de lucru al INTEGRA Telecom eShop. Condiţia de livrare este Ex Works (cf. Incoterms) inclusiv împachetarea pentru livrare şi se face pe riscul cumpărătorului. Costul transportului către acesta este inclus în suma totală de pe factură; celelalte taxe (vamale etc.) comisioane vor fi suportate de către cumpărător. Aceleaşi condiţii se vor aplica şi retururilor de marfă cu condiţia ca acest lucru să nu cadă în sarcina cumpărătorului.
Riscul de distrugere sau al deteriorării accidentale se va transfera transportatorului sau oricărei persoane sau instituţii responsabile cu execuţia serviciului de livrare. La fel se va aplica şi în cazul livrărilor parţiale sau când INTEGRA Telecom eShop a acceptat să execute astfel de servicii ca de exemplu transport, livrare sau punere în funcţiune.
Dacă livrarea este întârziată datorită unei situaţii imputabile clientului, riscurile asociate vor fi transferate clientului din ziua în care marfa a fost disponibilă pentru livrare. INTEGRA Telecom eShop este obligată să încheie o poliţă de asigurare a mărfii la cererea clientului şi suportată integral de acesta. INTEGRA Telecom eShop îşi rezervă dreptul de a înmagazina produsele comandate în anumite condiţii şi pe cheltuiala clientului.
Dacă se optează pentru serviciul de livrare express, comenzile primite până la ora 12:00 în zilele normale de lucru li se vor acorda cea mai mare prioritate la livrarea către curier, dacă este posibil în aceeaşi zi.
INTEGRA Telecom eShop nu este responsabilă de timpii de livrare alocaţi de către transportatori, persoane sau instituţii responsabile cu execuţia acestui serviciu.
6. Produse şi Servicii
INTEGRA Telecom eShop îşi rezervă dreptul de a livra produse echivalente din punct de vedere tehnic sau cu performanţe îmbunătăţite decât cele comandate şi confirmate. Se presupune implicit că produsele cu caracteristici echivalente sau mai bune sunt acceptabile dacă preţul rămâne neschimbat. Produselor livrate şi serviciile efectuate sunt specificate în pagini de catalog, desene, cărţi tehnice sau similar. Acestea nu sunt garantate şi nu devin obligatorii decât dacă sunt declarate explicit în scris şi în limita de utilizare specificată în documentaţia tehnică.
7. Preţul
Preţurile specificate în portalul de eCommerce vor fi cele aplicabile. Acestea sunt exprimate în EUR/RON, ca preţ net cu amănuntul unitar sau multiplii de preţ unitar. Preţurile se vor considera ex-works pregătite pentru livrare fără TVA şi fără transport. Toate listele precedente de preţuri sunt considerate nule.
Preţurile pentru produse customizate sau în cantităţi mari sunt disponibile la cerere. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale preţurilor oricând şi fără preaviz.
8. Ambalajul
Clientul nu va returna ambalajele produselor şi se obligă să le recicleze în conformitate cu legislaţia aplicabilă.
9. Facturarea şi Plata
Plăţile se vor efectua în termen de maximum 14 zile de la data facturării în contul specificat de INTEGRA Telecom eShop sau în anumite limite prin Credit Card. Toate comisioanele aferente vor fi suportate de cumpărător. Nici o altă formă de plată nu va fi acceptată cu excepţia plăţii în avans. Locul în care obligaţiile de plată vor fi considerate ca fiind îndeplinite este Bucureşti, Romania.
Plata se va considera executată la timp dacă data plăţii este în termenul de mai sus şi dacă a fost executată în contul specificat de către INTEGRA Telecom eShop.
Obligaţiile de plată vor fi considerate ca fiind neîndeplinite, fără altă înştiinţare prealabilă, dacă plata nu a fost executată în termen de maximum 30 zile. De la această dată INTEGRA Telecom eShop are dreptul de a percepe penalităţi de întârziere la o rată cu 12% mai mare decât dobânda de bază (ROBID/ROBOR), de a solicita plata oricăror datorii ce au fost amânate sau care sunt încă în termen precum şi să întrerupă imediat orice livrări în curs. Aceasta nu va aduce atingere dreptului de a ridica pretenţii pentru o despăgubire mai mare.
Nu vor fi acceptate renunţări de comandă pentru produsele personalizate sau pentru comenzi cu 8 săptămâni înainte de termenul de livrare confirmat.
Dacă se renunţă la comenzi parte a unui acord cadru (acord de livrare pentru o cantitate mai mare cu livrări succesive pentru a obţine un preţ corespunzător mai mic per produs prin scalarea discountului) ce are ca efect încadrarea într-o altă grilă de preţ decât cea indicată în acordul cadru şi publicată on-line pe perioada contractului, clientul va plăti diferenţele cumulate după expirarea contractului dacă cantitatea agreeată iniţial nu a fost achiziţionată până la acel moment.
Următoarle taxe vor fi percepute ca servicii suplimentare (exprimate în euro fără TVA):
· Eliberarea unui certificat de origine
€50.00 net
· Emiterea unei declaraţii de furnizor
€30.00 net
· Amânarea datei de livrare pentru care s-a emis confirmare şi care se încadrează în termenul de 8 săptămâni la data solicitării.
1% net din valoarea bunurilor reprogramate pentru livrare, dar nu mai puţin de €20.00 net
· Renunţarea la comenzile cu data de livrare confirmată ce se încadrează în termenul 8 săptămâni la data solicitării.
5% net din valoarea bunurilor respective, dar nu mai puţin de €40.00 net
10. Excluderea Compensării şi Interdicţia de Transfer
Părţii contractante i se interzice să transfere datorii către INTEGRA Telecom eShop şi să emită drepturi de retenţie, în special în cazuri de reclamaţii, cu excepţia cazurilor recunoscute de INTEGRA Telecom eShop şi valide din punct de vedere legal. Datoriile către INTEGRA Telecom eShop pot fi transferate în cazuri excepţionale numai cu acordul scris al INTEGRA Telecom eShop.
11. Garanţii
Partea contractantă are dreptul la garanţie asupra produselor achiziţionate în limita legii şi cu condiţia utilizării acestora în scopul pentru care au fost produse. INTEGRA Telecom eShop vor rămâne în proprietatea acestuia până ce toate angajamentele prezente sau viitoare ce rezultă din relaţia de afaceri curentă vor fi îndeplinite.
Adaptările sau modificările produselor se vor considera ca fiind efectuate de către INTEGRA Telecom eShop.
În cazul în care acestea vor fi combinate cu alte produse, INTEGRA Telecom eShop va reţine o cotă parte din produsul rezultat în măsura în care produsele furnizate de INTEGRA Telecom eShop au participat la produsul final. Dacă partea contractantă deţine produsul final în proprietate exclusivă atunci va acorda dreptul de propietate comună asupra acestui nou articol într-un procent corespunzător valorii facturate. Partea contractantă poate să revândă produsele deţinute integral sau în coparticipare cu INTEGRA Telecom eShop ca parte a operaţiunilor uzuale de afaceri dar nu îi este permis să promită transfere titlul de proprietate ca gaj.
Aceleaşi condiţii vor fi transferate şi către terţi în cazul în care partea contractantă nu primeşte în avans sau simultan plata corespunzătoare bunurilor livrate şi va le va transfera implicit către INTEGRA Telecom eShop.
La cererea INTEGRA Telecom eShop, partea contractantă va informa şi va pune la dispoziţia INTEGRA Telecom eShop toate datele şi documentaţia solicitată referitoare la transfer pentru a-şi asigura punerea în aplicare a drepturilor de preemţiune în relaţia cu noul client. În situaţia de neplată, alte situaţii în contradicţie cu condiţiile contractuale sau deteriorare semnificativă a situaţiei financiare a părţii contractante, acesta va da curs solicitării INTEGRA Telecom eShop de a returna toate bunurile deţinute exclusiv sau în comun cu INTEGRA Telecom eShop, imediat şi pe cheltuiala părţii contractante. Dacă valoarea colateralului astfel obţinut depăşeşte cu mai mult de 20% pretenţiile INTEGRA Telecom eShop rezultate din relaţiile de afaceri precedente atunci INTEGRA Telecom eShop va elibera la alegerea sa şi prin înţelegere cu partea contractantă restul de bunuri.
13. Obligaţii
Cererile de despăgubire sau de rambursare a cheltuielilor efectuate de cumpărător pentru orice motive legale şi în particular pentru încălcarea obligaţiilor sau gestionare defectuoasă sunt excluse. Aceasta nu se va aplica ăn cazurile când au fost emise garanţii sau au fost asumate riscurile de achiziţie.
Mai mult aceasta nu se va aplica dacă nu este o obligaţie asumată implicit, de exemplu, în conformitate cu legile în vigoare, în cazurile de rea-voinţă sau neglijenţă ce a condus la rănirea persoanelor sau au afectat sănătatea acestora cât şi în cazul violării obligaţiilor contractuale majore. Cererile de despăgubire pentru acest caz vor fi limitate la pagubele previzibile cu condiţia să nu fie datorate neglijenţei şi să nu fi produs pagube de natura rănirilor sau afectării sănătăţii persoanelor.
Dacă nu este altfel stipulat în scris articolele livrate nu sunt destinate sistemelor pentru susţinerea vieţii, implanturilor, domeniului nuclear sau altor sisteme asemenea.
14. Drepturi de Autor
Prin încheierea contractului INTEGRA Telecom eShop în nici o circumstanţă nu va renunţa la mărcile sau drepturile de autor pe care le deţine.
15. Jurisdicţie, Limba de Comunicare, Diverse
Jurisdicţia pentru orice dispute comerciale este Bucureşti. Legile române se vor aplica pentru orice dispute apărute între părţile semnatare ale contractului cu condiţia să nu existe alte înţelegeri prealabile.
Versiunea română a acestor Termeni şi Condiţii va prevala în cazul unor diferenţe de interpretare.
Dacă nu s-a specificat altfel limba utilizată în contract sau corespondenţă este limba română.
Nu se aplică termenii Convenţiei Naţiunilor Unite în legătură cu Contractele Comerciale Internaţionale asupra Vânzării de Produse. Înţelegerile orale necesită confirmarea scrisă pentru a fi luate în considerare. Dacă termeni particulari în acest document sunt de neaplicat parţial sau total aceasta nu afectează aplicabilitatea celorlalţi termeni.
Părţile pot conveni asupra unor condiţii în măsură să asigure îndeplinirea obiectivelor lor economice prin introducerea unor articole noi sau prin modificarea celor existente.
16. Confidenţialitate
Detaliile de contact ale cumpărătorului sunt stocate de INTEGRA Telecom eShop exclusiv pentru informări ulterioare şi pentru suport.
Dacă un cumpărător solicită în mod expres că nu doreşte să primească informări adiţionale INTEGRA Telecom eShop v-a lua măsurile ce se impun pentru realizarea acestui deziderat în conformitate cu procedurile interne.
17. Manipularea şi eliminarea materialelor periculoase
Cumpărătorul şi nu INTEGRA Telecom eShop este singurul obligat să dispună de obiectele supuse legilor referitoare la manipularea, stocarea şi eliminarea deşeurilor periculoase în condiţiile de securitate stabilite prin lege.